Subject: Siseveekogudel jääle mineku keeld
From: Päästeamet <[email-masked]>
To: Häirekeskus <[email-masked]>, "SiM info" <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>, "Keskkonnaagentuur" <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "AS Andmevara" <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Feb 2025 11:36:52 +0200

PÄÄSTEAMET

Tere!

Teile on saadetud Päästeameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument 
Siseveekogudel jääle mineku keeld , mis on registreeritud 14.02.2025, 
numbriga 1.1-3.2/61.

Leevenevad jääle mineku piirangud

Viimaste nädalate miinuskraadid on kasvatanud siseveekogude pinnale tugeva 
jääkatte ning 15. veebruarist leevenevad osaliselt jääle mineku keelud. 
Jääle mineku keeld jääb kehtima Harjumaal ning Lõuna-Eesti jõgedel ja 
ojadel.

Alates laupäevast, 15. veebruarist:

*	võib minna kõikide siseveekogude jääle Järva-, Pärnu-, Rapla-, Saare-, 
Hiiu-, Ida- ja Lääne-Virumaal,

*	võib Jõgeva-, Põlva-, Tartu-, Valga-, Viljandi- ja Võrumaal minna järvede 
ja tiikide jääle, kuid mitte jõgede-ojade jääle.

Täielikult jääb jääle mineku keeld kehtima Harjumaal.

Kontaktinfo

E - R 8.15-17.00, R 8.15-15.45
aadress: Raua 2, 10124 Tallinn
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
telefon: 628 2000

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.